«Δουλεύουμε χωρίς συμβάσεις εδώ και 4 μήνες»: «Κραυγή» από εκπαιδευτές δημόσιων ΙΕΚ
Στα όρια τους είναι για ακόμη μία φορά οι εκπαιδευτές των δημόσιων ΣΑΕΚ (πρώην ΙΕΚ) καθώς διαρκώς δουλεύουν κάτω από καθεστώς ανασφάλειας. Όπως καταγγέλλει το Σωματείο τους, το ΙΝΕΔΙΒΙΜ (Ίδρυμα ...

.gif)














